söndag 13 november 2011

Avslut!

Tävlingen är nu avslutad, och det är mycket tråkigt att behöva meddela att vi inte fick någon vinnare.
Att Akira var stor är kanske inte konstigt vi vägde valparna igår, och vikten låg från 500-575 så det är inga små pluttar inte.
Idag gör sin sömnbristen påmind, och jag har världens migrän. Men det får det vara värt, igår hade jag en underbar dag med min goda vän. Att äntligen få träffa hennes ungsto! Denna häst har alla mina favoriter i sin stamtavla, och jag har själv varit ägare till tre olika individer som haft samma delar av hennes stam. Kändes som om jag fick se mina egna tre älsklingar i samma häst. Hon har ögonen efter min första islänning Sokrates, mildheten från min Elding och rörelserna som min Leista. Och för er som kommer ihåg stammarna på dessa tre, japp då kan ni förstå vilken häst detta ungsto kan växa upp och bli.
Bjuder på en bild av Tokkadis.
Foto Jane

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar