fredag 5 februari 2010

Jippie

Ställde mej på vågen i morse ;) -5 kilo jäklar va stolt jag är. Har varit rökfri i 10månader och känner mej starkare än någonsin, redo att förändra världen...
Skämt o sidor, men iallafall mej själv.

Har idag vägt mina 11 underverk, vikten ökar som den skall och de är så ljuvliga. Nästa vecka blir dom 3 veckor, och då öppnar vi dörrarna för intresserade att komma och ev plocka ut sin nya vän. Vi har fortfarande obokade valpar.

Ha en obokad fredag, bjuder på ett citat från Afrika-Bantu " Bra människor kommer aldrig för ofta." och en video snutt

2 kommentarer:

  1. Grattis till dig Helene! Vad duktig du är! Vet vad jag har framför mig.. hihi

    Pussa de små från mig, ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ja men inte lika illa som mej snyft...men det fartar ändå inte att jag är lite stolt över mej själv :)

    Det skall jag göra, det samma

    SvaraRadera