onsdag 18 november 2015

När tårarna tar slut!

Känslan när hjärtat krossas och de värsta farhågor besannas.
Att behöva se ett ungt liv slockna i förtid är det värsta någon behöver utstå, när hon också är en stor del av ens hjärta är smärtan olidlig.
Kärt barn har många namn och även hon, hon hette Angel Eye, och hennes ögon var en ängels. Vi kallade henne Angie, och även "Råttan". Denna underbara lilla hund var super intelligent, påhittig och charmerande och en riktig odåga. Och det var därför hon var så älskad.
Många gånger skrämde hon vetter ur mej med sina påhitt, men igår den 17/11 fick henne hyss en dödlig utgång. Hon skulle för tredje gången hoppa över hundgården, men kom aldrig över. Det gick så fort, jag pratade i telefon när jag ser att det inte går vägen skriker hysteriskt så min chef rusar ut och jag strax efter. Hennes liv hade slocknat på mindre än 1 minut.
Den chock och sorg jag befinner mej i är fruktansvärd, och att det som jag varit livrädd för kunna hända hände.
Jag fick ta en farväl av min älskade lilla Råtta och hon jagar nu vidare i Nangijala, hennes Ägla ögon kommer alltid vaka över oss.

Farväl min älskade Ängel.














Denna låt är nu din Angie, Nu jagar du för alltid högt och lågt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar