torsdag 5 januari 2012

Nyheter!

Nu har vi äntligen kommit i gång med sådant som jag har haft planer om att utveckla, har tagit många år att komma till skott. Men planerna har funnits där 2006 var första gången som tankarna kom på att vidareutveckla idéerna, men planerna lades på is eftersom mycket hände som vi inte kunde påverka. Sedan var det i 2009 som jag verkligen började ta tag i mina idéer igen, började köpa in material och skissa på lite olika layouter. Men det hamnade på is igen, men nu äntligen under hösten 2011 tog jag tag i saken. Och nu är jag mogen och redo, och beredd att stå upp för mej själv och mina idéer samt våga utveckla mina intressen. Om det jag skapat är unikt? Nej, det finns flera olika företag som tillverkar liknade produkter vi gör bara på vårt sätt. Och jag har även lite andra tankar vad det gäller produktion, men det är en helt annan historia :) Spännande kommer det bli, och det är annorlunda!
Som ni förstår kan vägen vara lång innan man vågar koppla av säkerhetsselen och börja. Har grejat med lite olika projekt på webben under en längre tid. Till slut hittade jag det som kom att bli mitt första seriösa försök med en egen webshop. Ni är hjärtligt välkomna in på ett besök, nu är detta en gratis tjänst så jag kan inte påverka layouten alls. AvalonianS Webshop
Jag är inte helt färsk med att sälja, redan 1998-2006 var jag återförsäljare för hästutrustning och tillbehör. På den tiden använde jag mej av ett formulär som webbutik som jag själv knåpade ihop i frontpage. Jag importerade produkter från Danmark, hade allt från en liten stigbygel till sadlar.
Bjuder på ett bild kollage från min häst butik och till mina produkter idag!
Ha nu en fortsatt underbar dag!









4 kommentarer:

  1. många lyckönskningar med de nya sattsningarna

    kramizzz Ann-sofie

    SvaraRadera
  2. Tack Ann-Sofie!
    Och en stor kram tillbaka ;)

    SvaraRadera
  3. Massor av lyckatill kramar från Norr !

    SvaraRadera