söndag 29 januari 2012

Skryt inlägg!

Om någon har problem eller mår dåligt av att jag skryter lite, så kan ni sluta läsa nu. Gå gärna över till en annan blogg!
Detta inlägg är om min son och hans fantastiska bilder, har publicerat bilder han tagit tidigare då på natur men nu har jag fått lov att publicera bilder som han tagit på sin kompis. Men även fler bilder på det vackra norrsken han fotade.
Alexander började för ca 3 år sedan att bli intresserad av fotografering, och han är även riktigt duktig på att retuschera. Med tanke på att det han gör har han lärt sig själv.
Se och njut! Tjejen på bilderna heter Linnea och är från byn, och de har även gått i skola tillsammans.
Men vi börjar med lite norrsken inte var dag vi får uppleva det här.
Och när jag ändå är i farten med att skryta kan jag meddela att Yes hade en fin dag på fjället igår :)





3 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen de här bilderna.Vill gärna se fler.

    SvaraRadera
  2. Det kan hända att jag bjuder på fler :)

    SvaraRadera
  3. Hei!
    Helt utrolig fine bilder. Alex er dykrig ;o)) Hils

    SvaraRadera