fredag 6 januari 2012

Oj oj!

Nu är det snart dags för Göteborg! Fast det har varit lite annat också idag! Caliber och Cia har nu åkt till sina nya hem och vi önskar dem lycka till och på återseende.
Bjuder på bilder av de nya familjerna tyvärr urusla bildkvaliteter men mobilkamran verkar gått i strejk.
Tomt är det och Countreau tar än så länge ensamheten med ro.
Men att åka ner till Göteborg för en utställning är inte bara bara, har varit och gjort en rensning i stallet och nu är bilen fulllastad med diverse stigbyglar, läder, träns och jag slängde även med en sadel. Undrar om det är jag som missuppfattat detta med hundutställning....Just det höll på att glömma jag tar även med mej skidorna ner, vem vet det kanske börjar snöa inne i Svenska mässan ;) Nej nu får jag sätta fart om jag skall slippa anlända mitt i natten.
Ha nu en underbar dag.
Caliber blir Malmö bo
 Cia flyttar till Hönefoss i Norge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar