torsdag 26 januari 2012

Äntligen!

Idag skall jag iväg och göra mitt enda jobb pass för denna vecka. Jag jobbar dygn, men när jag kommer hem så åker jag uppåt. Och det skall bli så underbart att få komma upp på högre höjd igen. Har en del pyssel men skall även hinna med en skidtur hade jag tänk. Så nu innan jag far iväg så skall jag försöka packa ner det som skall  med, vilket är en hel del. En ny/begagnad spis, olyckan var framme och hällen på vår rostfria gick sönder men som tur är har man goda vänner som har både det ena och andra undan stoppat. Nu blir det en vit spis men det spelar mindre roll huvudsaken är att vi kan laga mat :) Och den dagen vi skall byta spis här hemma så får vår flytta upp. Målet för denna turen är att taket i köket skall bli färdiglagt, och det skall nog gå. Sedan är det städning, städning och åter städning. Men vad skönt det skall bli när jag låser dörren på söndag och allt är i sin ordning och på sin plats :)
Ha nu en riktigt fin dag! Bjuder på en låt från ett av världens bästa album!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar