torsdag 12 januari 2012

Mina blommor!

Måste berätta om mina svarta fingrar som har gått och blivit (vågar inte ta det så långt som till gröna) mindre svarta. Jag fick förra året ett infall och gick och köpte mej 4 orkidéer. Och jag lovar alla blommor som jag inskaffat har inom en vecka förvandlats till en ny art (torrslok). Men jag tänkte som vanligt de är fina så länge de är i livet, och hör och häpna mina orkidéer bara blommar om och om igen. Vet inte men mina orkidéer har nog insett att här har vi en människa vi kan göra glad genom att blomma lite extra för, tack vare detta har jag nu skaffat mej fler orkidéer än vad jag har plats för. Men så länge det finns hjärterum finns det plats för lite fler :) Bjuder på bilder från några av mina vackra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar