lördag 7 januari 2012

My Dog!

Då har vi spenderar ca 10 rampljuset, så fort kan det ibland gå. Nåja som jag misstänkte var det kanske inte riktigt jakthundar som domaren helst ville se. Men Sansetters Rush fick Exellent, sedan har inte jag så stor koll på vad det var för hundar som blev de bästa. Men jag måste säga att jag gillade själva lokalen, bra ventilerad och inte så illa sorligt som jag har upplevt på andra inomhus utställingar.
Jag har ju lite lyxuppehåll här i söder, bor hos våra goda vänner i Kungälv. Här kommer jag nog boka in min semester, för den goda mat sällskap och service som jag fått nu kommer jag gärna tillbaka till.
I morgon skall vi prova oss på Svenska Mässans sista dag, då kommer även grabbarna grus ställas. Detta är premiären för både Yes och Yummie, har vi stora förväntningar nää men det är ändå kul att få en fingervising. Även om jag inte alltid är överrens med domaren så är det viktigt att visa upp bra jakthundar. Nej nu har jag babblat klart för idag, ha nu en fin kväll det jag fortsätta ha. Bjuder på två bilder som Camilla tagit :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar