söndag 22 januari 2012

Första veckan gjord!

Ja då har jag avverkat min första jobb vecka sedan i december. Var inte så att jag började lite försiktigt, nej då vi körde på med 6 dagars på en gång. Nu har jag kommit hem och hunnit ta mej 30 minuter på löp bandet, och en snö pulsar promenad med hundarna. I morgon skall jag ge mej ut i skogen och köra ospårat :) Jäklar va gött det ska bli. Nu har jag ledigt i tre dagar skall försöka hinna med en hel del nyttigt.

Har även fått ett uppvaknande har insett att ting är inte alltid som man tror och att vissa saker glöms fort. Nåja, jag påminner mej själv om att vara glad över att slippa drama, intriger och falsk spel fattar inte hur folk orkar. Nä nu är det jag som lägger på locket.
Ha en god kväll, bjuder på en låt och vad passar bättre än Dileva/Petters Dansa din djävul ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar