onsdag 4 januari 2012

Tokerier!

Ja vad skall man säga! Gjorde mej klar för att möta John Blund vid  elva tiden igår, men så skulle jag bara... Och tänk att bara höll på anda fram till halv fyra i morse, jag lovar att jag var mäkta trött när jag gick upp i morse ändå tog jag lite sovmorgon ;) Men får jg en idé så har jag väldigt lätt att fastna och blrja klura lite, men jag hann inte bli klar och det är en bit kvar. Vad det är det får ni veta tids nog! Hitintills har dagen bestått av att trimma hundar, nu har inte Eya ett enda barr kvar i sin päls hon blev så fin så min jänta. Yes tyckte det var mycket konstig, och var nog mest rädd att jag skulle slinta och klippa bort manligheten för han.
Valparna har även varit ute och röjt runt, de är för roliga! Nu hinner jag knappt ut på backen förrän de är uppe vid duvslagen, de är super nyfikna och tycker doften är underbar. Får lite associationer av Ferdinand (tjuren på julafton) de kan sitta under öppen himmel och lukta på duvskitar, och fantisera om den dag de själva får jaga.
Nej nu måste jag nog försöka få i mej lite mat och börja med lite andra nyttigheter, fast helst vill jag fortsätta med mitt nattliga projekt.
Ha nu en fin dag, bjuder på en låt i vanlig ordning.

2 kommentarer:

  1. Hej Marie Helene.

    Jag googlade om bilder på Kaos och hittade en på din blogg som du skrivit om i maj förförra året. Hoppas att det är okej att jag lånade den.
    Fin blogg förresten.

    SvaraRadera