måndag 2 december 2013

En skön start på veckan

Dagen har bara försvunnit idag, hann knappt blicka så var jobbdagen över. Gillar verkligen sådana dagar!
Jag kommer börja ett nytt äventyr fr.o.m. januari skall blir så roligt, jag kommer att ta på mej konsult uppdrag inom löpande ekonomi, bokföring, fakturering mm. Jag kommer självklart även att fortsätta utveckla mina produkter och hålla kurser. Känner ni att ni behöver hjälp i ert lilla företag men har inte råd att anställa? Välkomna!

Väl hemma kände jag att jag hade för mycket energi i benen för att inte nyttja det, sagt och gjort på med träningskläder och denna gång fick Akira dra kättingen. Lite drygt 6 km så skönt!

Har även varit ute på en tur med övriga gänget valparna är så nyfikna och härliga och lyhörda. 
Tror jag skall försöka få upp en o annan stake idag också, har liksom inte riktigt känslan... Nåja jul blir det ändå :)

Valparna har idag blivit fotade idag, bjuder självklart på bild!
Ha en fin kväll

Avalonain's Edur 4,5 månader
Foto: Alexander Stensby

Avalonian's Edur s.o.

Avalonian's Ethos 4,5 mån
Foto: Alexander Stensby

Avalonain's Ethos s.o.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar