söndag 1 december 2013

Vad vore livet utan motgång?

Och första advent! Ligger absolut inte i fas, men vad gör det julen kommer ändå! I går var vi iväg och gjorde ett nödvändigt tråk inköp... Ny kyl/frys trista pengar i en av årets jobbigaste månad.

Blev så glad av ett sms igår, önskar dej lycka till och vet att du kommer fixa det :) Och det roligaste av allt är att även jag kommer göra stora förändringar.
Är så att i motgång föds hopp och ur hopp framsteg, så länge som man vågar. Egentligen skall jag nog tacka de människor som hugger i rygg, utan er hade jag nog inte fått denna motorn till att vilja utveckla och tro på min kapacitet.

Men gjorde även ett annat roligt inköp. Har nu köpt mej en ny längdskidutrustning, och för er som inte varit inne på XXL i Välsviken åk dit kunnig och service inriktad personal. Sällan som jag mött på en så duktig säljare som verkligen visade att han var mån om att kunden skulle vara nöjd. Han gav mej verkligen det extra i bemötande.

Men nu skall dagen ägnas åt att försöka få lite ljus i vårt hur, stakar och adventsmys skall på plats.
Ha nu en fin första advent och tänk på att det du inte hinner idag är inte så viktigt, njut och var glad över det lilla i livet så kommer den stora belöningen :)

Bjuder på en underbar låt! Av Noah Gundersen en ung artist som började som 10 åring med att spela piano. Därifrån har han nu gruppen The Courage som spelar en härlig blandning av indie och folkmusik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar