fredag 20 december 2013

Ett avslut och en ny början :)

Sista arbetsdagen, nu går jag på julledighet fram till den 31 december! Från den första januari är jag min egen, första uppdraget har jag redan den 2-3 januari.
Efter allt som hänt känns det så fantastiskt bra! Men jag har även varit ledsen känt mej kränkt och lurad, men som jag sagt förr och kommer säga igen! Den som gräver grop åt andra ramlar oftast däri. Är allt lite som att synden straffar sig självt.
Idag är den första dagen i mitt liv, och jag kommer må bra. Slippa intriger, illavarslande tungor och energikrävande tjafs.
En annan del med att sluta jobba, är de man jobbat med uppskattar att man slutar med att ge fina gåvor ;)
Jag tackar så mycket av hela mitt hjärta, finns människor jag kommer sakna vissa jag är överlycklig att slippa andra som jag önskar lycka till och de som jag är fullständigt likgiltig inför.

Många tack för många bra erfarenheter, och många tack för att jag än en gång sett människors maktmissbruk användas som komplement till bristande kompetens.

Nu skall jag avsluta med bilder på mina fina gåvor, tyvärr kan jag inte visa bilder på de fantastiskt fina varma och generösa kramar som jag fått under dagen. Och det är faktiskt de som jag kommer förvara djupt i mitt hjärta.
Ha nu en underbar fredag
Tack till mina närmaste medarbetare <3 td="">

Tack till M, med föräldrar <3 td="">

Och underbara @phlickan och hennes duktiga mamma <3 td="">

2 kommentarer:

  1. Kram på dej Helene! Lycka till med allt och ha en riktigt go jul å ett gott nytt år! // Josefine E

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! Och lycka till du med! Kram och god jul och gott nytt år :)

    SvaraRadera