fredag 13 december 2013

Söderut

Idag går färden lite söderut! Närmare bestämt ner till goa Götlabörgare ;) Fast först skall jag besiktiga mitt knä... Denna mardröm som aldrig tar slut! Som tur är skall jag bara göra röntgen idag, en magnetröntgen och en slät. Är väldigt glad över att ha människor runt mej som stöttat och varit bollplank, för denna resan har varit allt annat än roligt!
Men nog om det!

Vi kommer nog även försöka oss på en tur på Liseberg, och det lär säkert bli lite tjöt och skratt :)

Och nu är det bara 5 arbetsdagar kvar!!! Jösses tiden går extremt fort, lovar att pirret i magen växer! Men som alla goa runt mej säger det löser sig inga problem. Och faktiskt så börjar jag tro dem.

Tänkte jag skulle dela en fin bild jag lyckades få på Avalonian's Ethos en kväll då vi var ute, går inte att ta miste på vart han trivs:)


Sedan tänkte jag även bjuda på en låt, denna grupp har jag säkert delat en annan låt av. De är en Indiefolk/pop grupp från Island slog igenom med låten Little talks. Den låt jag nu kommer bjuda på är från
samma album. 

H nu en fin fredag och helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar