tisdag 19 januari 2010

Spännande

I fjol köpte jag en ny skidutrustning, längdskidor. Fast fjällmodell, dvs att jag kan köra utan preparerade spår. Pjäxorna lämnade jag in för reklamation i april efter att jag använt dom 2 ggr. Eftersom jag tydligen är den enda i Sverige med små fötter, fanns det inte att få tag på. Men när åretsmodeller skulle släppas skulle det skickas ett nytt par...Nu är det slutet av januari och jag har ännu inte fått mina pjäxor.

Igår fick jag ett telefonsamtal från butiken som jag köpte utrustningen hos. Jag kommer nu få en helt ny utrustning, skidor, pjäxor och bindningar. Fick välja om jag ville ha andra skidor, men jag är så nöjd med de jag köpte som jag tog samma skida. Är någon intresserad säljer jag ett par tur skidor m bindning.

Ha en glidig tisdag, bjuder på ett citat av Francois de la Rochenfoucauld " Tur eller otur drabbar vanligen den som har mera av det ena. " och en bild på mina skidor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar