onsdag 27 januari 2010

Hej å hå

Då har jag avklarat mitt eget träningspass, puh va svettigt de var men skönt. Jag har fått en hel drös med backcountry pjäxor 6 par för att vara exakt. Har provat och provat och provat...har nu bestämt mej för det paret som gör minst ont :( med andra ord fanns det inga som var lika perfekta som mina tidigare.

Mina förra pjäxor


och de som jag nu får det är blåsvarta tyvärr inte gröna.
Det störst problemet jag har är att mina fötter är såååååå små...har längdmässigt storlek 35 men mina små korta fötte är breda och har en extremt hög vrist, så jag måste altdi köpa 36 de blir lite långa men är då lite bredare.
Alpina pjäxorna borde jag ha i 37 för bredden men då blir längden extremt för lång. Men vad kan jag göra när min gamla känga inte finns att få tag på?
Jag är just nu både ledsen och besviken....Men jag får plåstra upp mina fötter och pina dem i några timmar så kanske pjäxan breddar sig....Skam den som ger sig..


Ha en klämfri onsdag, bjuder på ett citiat som alla kan....." Den som vill vara fin får lida pin. "
Så här bra passform finns inte i min värld :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar