lördag 30 januari 2010

Fel sida

Myt eller inbillning, men jag har definitivt vaknat på fel sida idag. Kan bero på att jag sovit illa i två dygn, skulle helst vilja sitta ensam i ett hörn och bara sura. Men det hjälper varken mej eller någon annan. Har filmat valparna för första gången idag :) fick gå och ta lite luft ett par gånger när jag håll på att redigera men det löste sig till slut. Och det var tur med tanke på de från början dåliga förutsättningar i mitt humör. Jag kan iallafall glädja mej åt att alla tråkiga måsten sysslor blev avklarade igår, så de slipper jag idag. Sedan är jag och min familj friska, också nått att vara glad över. Vi har mat på bordet, även det kan jag var glad för.
Ja listan kan göras jätte lång över positiva saker att vara glad över, så nu tar jag mitt dåliga humör och lämnar det i hörnan och tar en promenad istället.

Ha en glad lördag bjuder på ett citat av Henry de Motherlant " Melankoli är de fattiga själarnas lyx. " och en filmsnutt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar