söndag 31 januari 2010

Ja nu är det slut...

Programmet som jag älskar att hata...Robinson.
För en gång skull blev det rätt vinnare, men de hade lika gärna kunnat vara Mats, Mikko eller Johan. Är glad över att den uppblåsta Anders och den falska Jimmy blev förlorarna, såg ett fylle inslag på expressen där Anders verkligen visar vilken liten man han är. Har ett talesätt och Anders/Jimmy uppfyller absolut det...Det är bara kärringar som får licens att bära klänning...

Igår tog jag mina pjäxor ut på uttöjnings tur, har en runda som tar 30min det är lagom långt för att mina fötter skall stå ut. Tar nog samma turen idag, måste få pjäxor och fötter att samarbeta innan jag kan ta en längre sträcka.
Idag på dygn 10 har valparna öppnat ögonen, vad glad man blir när man ser ett litet liv utvecklas. Återkommer med bilder, väntar på att sonen skall vakna. Han och jag samarbetar bättre med just sådana sysslor :)

Ha en klänning fri söndag bjuder på ett citat från Spanien " Ett fel är lika stort som den som begår det."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar