fredag 15 januari 2010

Tom...

Ja det är den känsla jag har, tom, slut, färdig, kaputt. Nej då inte riktigt så farligt, men jag har tomt på energi fronten idag. Kan bero på att jag knappt var utanför huset på hela dagen igår, vad jag gjorde ??? hela dagen försvann i ett ögonblick, hann inte ens skriva blogg. Vad jag gjorde jag packade ner julen i sina lådor, och det är ett riktigt tråkmoment.

Men över till något annat...
Har idag fått lite bilder från min bekant som var med till Örebro, och jag måste avslöja hon köpte den vakraste rós man kan finna :)

Ha en redbull fredag, bjuder på ett citat av André Bjerke " En visdom som inte kan läsas i böcker, kan läsas i rosor. " och bilder från Örebro.

2 kommentarer:

  1. JA! Visst blev det fina bilder:-) Och du.... snart kommer du hitta din blomma:-))

    Ha en underbar kväll!

    SvaraRadera
  2. Tror jag med, den om väntar på nått gott :)

    SvaraRadera