tisdag 2 februari 2010

Vrede

Japp det finns fortfarande lite krut kvar i kärringen ;) Fick samtal av reningverket att dom inte hade tänkt komma och tömma tanken idag, samtalet avslutades med att slambilen kommer hit under eftermiddagen. Min absoluta vrede vill man helst slippa, och särskilt när det beror på slarv från deras sida.
Men jag har som sagt varit ute och markarbetat Ögn, och det gick överförväntan. Hon är mycket lyhörd, så min plan kommer nog att hålla att innan februari slut...

Ha en vredesfri eftermiddag

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att de kom! Inte så roligt att inte ha varken vatten eller toa..

    Skoj med Ögn.. måste kännas spännande och se hur hon utvecklas...
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Ja, är ibland glad att jag har ett humör och att jag kan prata för mej. Annars hade jag snällt fått vänta tills dom hade haft tid i morgon nångång..
    Min vackra rödhåring, hon växer i mina ögon just nu, vilken goooding..
    Kramen tillbaka

    SvaraRadera