torsdag 25 februari 2010

Jobb jobb jobb

Just det inte för att jag inte har något att göra just nu....Det har jag, skulle vilja påstå att jag är professionell städare i mitt eget hus :) Det ger tyvärr inga extra pengar i plånboken därför är jag på jakt efter ett arbete, men jag måste säga att arbetsgivarna är inte direkt aktiva i sina svar eller bekräftelser. Har skickat in ca 10 tal olika ansökningar har inte fått någon bekräftelse, blirlite tveksam över om det är företag som jag skulle vilja arbeta på? Om man behandlar sökande med sådan nonsalans vad är det då för typ av arbetsgivare. Nej skärp till er, vi som skickar in en ansökan är seriösa och då borde vi faktiskt få den respekt vi förtjänar.

Ha en respekt full torsdag, bjuder på ett citat av A.J.P Taylor " Om människor skall respektera varandra för vad de är, måste de sluta upp med att respektera varandera för det de har. "


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar