tisdag 23 februari 2010

Vilken dag

+3 i solväggen kan det bli bättre, vit gnistande snö och en stor sol. Det värmen ända in i själen, fast det kanske beror på att jag har feber :) lite konstigt fick feber för två dagar sedan är inte sjuk men har en lymfknöl som gör ont och är svullen i halsen.

Idag tog vi den långa turen jag och Akira, hon var sliten på vägen hem kan ju bero på att drygt halva vägen var djupsnö.

Skall erkänna att jag har inte varit så duktig med min egen träning, men förhoppningsvis kanske värken avtar och jag kan sätta igång. Har mest blivit små korta promenader tyvärr inte av de förbrännings effektiva typer. Men oavsett värk eller inte är vädret ljuvligt och livet utmanande.


Ha en utmanande tisdag, bjuder på ett citat av Martin Luther King Jr " Du är inte bara ansvarig för vad du säger, utan även för det du inte säger. "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar