tisdag 9 februari 2010

Yes

Har precis nu fått besked att både Akira och Svea fått plats båda dagarna i Rjukans jaktprov. Gubben och svågern skall bo i lavvo :) skulle gärna velat prova att vintercampa, men jag får vara hemma med de 11 sötnosarna istället. Inte nog med det jag kommer nog antagligen få vara helt ensam, grabben skall antagligen vara borta under helgen. Finns inget jag njuter av så mycket som att vara helt ensam ( ibland/nångång ). Fast jag kommer säkert få trevligt besök under lördagen för två valpköpare kommer hit för att hälsa på sin nya familjemedlem. Och det är nog tur att jag får annat att tänka på, fy vad nervös och pirrigt att inte vara i närheten av min små tjejer.

Nej nu har jag bubblat på igen, ha en fortsatt trevlig eftermiddag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar