tisdag 23 februari 2010

Vackert

När jag var ute med hundarna i morse, möttes jag av -21 grader och småfåglars kvitter. Nu skiner solen så starkt att jag knappt ser min dataskärm. Vad vackert väder vi har, jag det är kallt men så här mycket sol är inte bortskämda med.
En tanke slog mej också nu mitt i allt valpstök, tänk om sommaren blir som denna vinter? Då får jag nog köpa mej ett mänskligt kylskåp, jag är glad i den första värmen som kommer i ca två veckor sedan orkar jag inte mer värme det får gärna vara uppehåll men inte stekhett.

Nej nu skall jag inte ta ut mina bekymmer i förtid, blir det en varm fin sommar är jag glad för alla som tycker om det, jag kan ju faktiskt sätta mej i skuggan.


Ha en skuggfri onsdag, bjuder på ett citat av Aldo Moro " En koalition är ett resonemangsäktenskap med oförsiktiga mellanspel."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar