lördag 27 februari 2010

Tidlös

Nja det skulle jag nog inte vilja kalla mej...Men utan tid. Morgonens rutiner tar numera ca 3 timmar innan jag har städat, rastat och matat 15 hundar. Idag skall vi försöka skotta fram en plätt så vi kan fixa en valpgård, är skönt för både mej valpar och Eya om de kan vara ute lite. Just nu har lugnet lagt sig, en liten stund.


Jag har som sagt inte bloggat, har varit väldigt trött. Som jag skrev i ett tidigare inlägg har jag haft feber och en svullen knöl i halsen, har nog åkt på nått konstigt men det börjar bli lite bättre.

Igår hade vi ytterligare ett trevligt besök av valpköpare, sedan fick jag även besked av en annan valpintresserad. Nu finns det 4 tjejer lediga.

De har växt och blivit härliga individer, modiga och framåt, oblyga och orädda.

Ha en framåt lördag, bjuder på ett citat ordspråk fr. Portugal " En hund som skäller mycket jagar dåligt."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar