torsdag 4 februari 2010

Usch

Har lite dåligt samvete, dagarna har inte blivit som jag tänkt mej. Tiden har gått alldeles för fort och jag har inte hunnit med det jag tänkt. Men men inget allvarligt, bara min egen träning som blivit åsidosatt Har ju sagt att jag skall gå mer i vikt, jag måste säga att jag är ändå rätt nöjd med mina prestationer. Fast jag har en låååång väg kvar. Det jag har gjort är att jag hör och häpna ÄTER, jag äter frukost en lättare lunch och en middag på kvällen samt mellanmål. Äter inget sött under veckorna men unnar mej lite jordnötter och nonstop på helgen. Jag äter ingen typ diet mat utan helt vanlig husmanskost, samt att jag ökat min egen träning rejält. Kan säga som så här, när jag arbetade hade jag för mycket värk för att orka göra något utom jobba. Jag är också nöjd med resultatet 4 kg på 3 veckor, så kanske jag kan klara mitt mål 20 kilo innan sommaren.
Eller rättare sagt jag skall klara...

Ha en ambitiös kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar