söndag 7 februari 2010

Tiden flyger

Alldeles för fort ibland, igår var det en sån späckad dag att jag inte hann blogga. Men nu är jag på banan igen. Jag hade en seg morgon i går morse, hade inte sovit så gott beror nog på att jag åt lite nonstop och fick i mej socker. Sedan fick jag besöka av Spökets matte och en ung flicka som ev. skall rida honom ibland. Passade på att jobba igenom Ögn shit vad hon växer...var längesedan jag kände så här inför en häst. Men det är en oerhört häftig känsla och jag känner mej så förväntansfull över henne..


Sedan fick vi även besök, mina föräldrar kom det var väldigt trevligt vi satt och tjattrade i flera timmar.



Men nu är det en ny dag med nya utmaningar och den största blir att lägga sadel på Ögn för första gången. Men innan det skall vi åka ut på en härlig skoter tur i solen.



Ha en praktfull söndag, bjuder på ett citat av Woody Allen " Jag tycker om att lära mej men gillar inte att bli undervisad. " och en underbar bild ( tycker jag )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar