måndag 8 februari 2010

Usch

Ingen bra dag idag, tänk att sinnesstämningen kan variera så fort. Har mått så gott en längre stund, men i morse vaknade jag och det kändes som jag gick in i en vägg...Men som tur är finns det alltid en spricka någonstans annars skulle aldrig ljuset finna sin väg. Men även om det inte är ok att erkänna att man inte är på topp, tycker jag att det är viktigt att erkänna för sig själv och andra att man även har en botten. Enda sättet att ta sig upp är att gå ner, skall ut och åka lite skidor och sedan pyssla med Ögn. Då vet jag att humöret också kommer att bli bättre.





Ha en bra måndag, bjuder på ett citat av Ambrose Bierce " Beundran : aktningsfull vördnad för andra människor som liknar en själv. " så jag känner mej

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att känna så. Men jag hoppas att det vänder snart:-) Skoj att det går så bra med Ögn, skall bli skoj att få se henne...
    Styrkekram till dig!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack, men vi har alla upp och ner. Nu är det mycket bättre :)
    Kram

    SvaraRadera