måndag 1 februari 2010

Vilken dag...

Oj vad fort denna dag har gått...har inte ens hunnit blogga :O
Vad har jag gjort, jag har varit ute med Eya en stund på morgonen vi var nere hos hästarna fram tills att hon ville tillbaka till valparna. Sedan har jag varit ute med Svea på en skidtur, har även jobbat mej själv på min trampmaskin. Jag har lyft lite skrot, ja jag håller på att jobba bort min hängbuk som jag jobbade till mej under min sluta röka kampanj. Resultaten kommer det tar bara lite lång tid men jag SKALL inte ge upp.
En annan glad nyhet är att den vackra Randý flyttar hem hit under februari, det skall bli väldigt spännande att få möjlighet att rida och träna detta vackra sto.
Min egen Ögn skall jag börja jobba imorgon, hon skall markarbetas och jag räknar med att ha suttit på henne innan februari är slut. Med andra ord så är det mycket som händer här hemma just nu.

Ha en händelserik måndag, bjuder på ett citat av Alice Walker " Hästar gör ett landskap vackert. " Och min Ögn och saknade Nattrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar