lördag 20 februari 2010

Snökaos

Har haft ett mycket trevligt valpbesök, denna gång var det gultik som föll i smak. Hon kommer att få möjlighet till stora jaktområden och bli skogensdrottning i vårt grannland.

För övrigt så var det meningen att jag skulle åka till min väninna i eftermiddag, för att sedan åka vidare i morgon till Örebro och hämta hem Rándy och lilla Rós. Men den turer få vi skjuta på lite, vi har ju fått snökaos. Att det kommer snö gör inte så mycket, men denna blåst....nej jag tar inte chansen att köra med hästtransport i detta väder när jag kan göra det senare.

Men jag bjuder på en bildkavalkad av de båda skönheterna bilderna är tagna av min gode vän och hundkollega Jane besök gärna hennes blogg här>>>

Ha en varm lördag, bjuder på ett citat av Simone de Beauvir " Ingen är mer arrogant, mer aggressiv eller hånfull mot kvinnor, än en man som oroar sig över sin virilitet. "


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar