fredag 12 mars 2010

Min dotter

Idag ägnar jag bloggen åt min underbara dotter, som är en av de mest positiva personer jag känner. Hon föddes som en fighter, har har fått fajtas med olika svårigheter från det hon föddes. Det skulle ta nio år innan problemet blev åtgärdat, efter det fick vi och Mika ett nytt liv.

Mika är en social, uppriktig person som är en utmärkt debattör och en fena på argumentationer, hon förivrrar sig ofta och brinner verkligen för sina åsikter och framtidsmål.

Drömmen har sedan länge varit att jobba med människor, och jag hoppas att hon får chansen att vidareutbilda sig till drömyrket.


Mika har ett lugn över sig och är min bästa kompanjon vid olika tillställningar, jag är en stressad person och med Mikan vid min sida blir jag lugn och balanserad igen.

Jag älskar min dotter över allt på denna jord, hon får mej att le, skratta och jag är glad över att få vara hennes mamma.


Puss på dej gumman på din 18 års dag.


Ha en firad fredag, bjuder på ett citat av André Bjerke " Tack min dotter! I ditt väsen flödar munterhetens källa. "

5 kommentarer:

  1. Vilket fint inlägg! Ja, det finaste man har är sina barn :-) Ha en skön fredag!

    SvaraRadera
  2. Tack Jane!
    Ja barnen är den finaste gåva.
    Det samma önskar jag dej

    SvaraRadera
  3. Svea skickar ett stort grattis ( vi andra också)
    Hoppas ni har det bra för det har vi här uppe
    Häls. Micke

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Det tackar vi för Micke, ge Svea en stor kram från oss. Vi tänker på er varje dag och hoppas att allt går bra.
    Kram
    Helene

    SvaraRadera