söndag 7 mars 2010

Bilder

Har varit dålig på att ta bilder under en period, eller rättare sagt objekten har inte varit så villiga. Men idag har jag bestämt att det skall fotas, ja har fotografen på plats så jag behöver bara försöka hålla de stilla...Om jag tar vatten över huvudet, JA efter att jag gått igenom alla bilder läggs den ut som är mest representativ haha, och det är en ofantlig mängd som hamnar i papperskorgen. Så jag hoppas att vi får till en och annan bra blir på valparna idag.


Har en film snutt som kommer ut sedan.

Ha en bra söndag, bjuder på ett citat av Frithiof Brandt " Få vet hur bra de har det, alla vet hur bra de kunde få det."
Vinterbild av Alex


1 kommentar:

  1. Mikael Larsson7 mars 2010 kl. 09:58

    Sitter på jobbet och tittar på hem sidan,
    Fina bilder.
    PS. Svea äter som en hel oxe.
    Micke

    SvaraRadera