torsdag 25 mars 2010

Fräck...

Jag har nu tagit farväl av Blika, hon kommer att flytta til Fauske i nord Norge. Husse Magne hade med bilder på hennes nya hem, han visade mej en bild på utsikten....då kunde jag inte hålla mej... men den fina bilden är nu i mitt ägo :) jag kommer att skanna in den och lägga ut för att fler få njuta av den härliga natur som kommer bli Blikas. Det var ett mycket trevlig möte, och även Blika kommer till en härlig familj. Magne berättade om deras tidigare hundar, 2 gs tikar som blev 16 och 18 år " rekord?" och de har även haft en gs hane som blev 13 år.

Nu är det bara Bibi kvar och hon blir hämtad i eftermiddag. Usch va tomt det kommer bli, men samtidigt kommer det bli skönt nu kommer jag hinna med min egen träning igen. Har slarvat lite (ganska mycket) under 3,5 vecka, men orken har inte riktigt funnits där men nu har jag inget att skylla på längre. Och skall mina sluta röka kilon bort måste jag jobba på det, och det är ganska många så jag lär få slita blod, svett och tårar.

Ha en fortsatt fin lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar