lördag 27 mars 2010

God förmiddag

Eller om jag skall vara riktigt ärlig, skit förmiddag...Regnet vräker ner, inte ens hundarna vill gå ut. Akira är som 10 duracell kaniner på morgonen framför dörren, öppnar och hon far iväg och tvärnit. Hon satte sig och tittade dumt på mej, jag krånglade på mej stövlar och mundering med Buffy under armen knallade vi tappert ut i regn. När jag ändå var blöt tog jag Max och Eya med mej ner till stallet och passade på att ge hästarna, blir en slapp dag idag med har inte någon större lust att vara ute och bättra på min envisa förskylning.

Apropå förskylning, i höst fick jag min vaccination mot svininfluensa. Efter den blev jag super dålig i flera veckor, det lustiga är att efter det har mitt luktsinne mer eller mindre försvunnit. Jag känner lukter min inte som tidigare nu är det mer som ett svagt minne, förutom fräna illaluktande saker det känner jag tyvärr. Ja ja nog om detta.


Ha en doftande lördag, bjuder på ett citat av Ernst-Hugo Järegård " Jag föredrar en kropp som inte är vacker, framför den som är lyft på konstgjord väg. I mitt lik ska ingen hitta silikon. "



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar