söndag 14 mars 2010

Igen

Ja då har jag kört sista turen till Säffle, nu hoppas jag det dröjer innan jag skall dit.

Enligt lite förhands info, verkar det som om de två kommer till länsfinal. Inget är 100% ännu men iaf 90%, så vi håller tummar en stund till.

Nu skall jag lägga mej och slappa framför TV'n har suttit totalt 4 timmar i bilen har kört dryga 32 mil, men vad gör man inte för sina barn. Kan inte förstå föräldrar som inte kan tänka sig offra lite tid att skjutsa barnen, men som sagt hade inte jag erbjudit mej hade det inte blivit något heller.

En annan sak som jag tycker är lite märkligt är att inte andra föräldrar har en tanke på vad bensin kostar, hade jag inte kört hade jag iaf erbjudit bensinpengar men men andra har säkert mer utgifter än vad vi har ;) Jag är ju bara arbetslös just nu, så stålarna regnar in :D

Ha en fortsatt fin kväll. Bjuder på en fin bild av Svea och husse efter en lång tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar