söndag 21 mars 2010

Trött.nu

Tror jag har en utomkroppslig upplevelse ;)

Fast det är nog inte allvarligare än att jag misstänker en flunsa, har ont i halsen och känner mej helt slut inget konstigt med det Je var riktigt rejält förskyld förra veckan så det är nog min tur nu. Men jag vill inte kan inte får inte....och härmed lägger vi alla tankar på förskylning åt sidan och ignorera hals och huvudvärk. Jag intalar mej att tröttheten beror på vädret.

Sitter nu och väntar på valpköpare till valp nr 2 för dagen skall komma. Efter det har vi 5 kvar, det minskar fort. Vad jag märker blir de som är kvar mer och mer aktiva, högljudda och busigare. De skall antagligen kompensera upp för sina saknade syskon, och de vi fått besked från har det gått bra för. Resorna har gått bra och det har också sovit bra, det känns skönt att få positiv respons....än så länge :)


Ha en fortsatt fin söndag,

1 kommentar:

  1. Hoppas att du friskar på dig snart! Tänk att de små redan flyttar? Tiden går så fort, men det är ju så behövligt att de små vännerna får komma till nya hem där de kan få all uppmärksamhet av sina nya mattar och hussar, för inte hade då jag velat "slåss" med 10 tjejsyskon:-)) Ha en skön dag! KRAM

    SvaraRadera