måndag 8 mars 2010

Ingen dag....

Blir som den skulle, eller planerad. Jag hade tänkt hinna med sååå mycket igår, tji fick ja. Eller jag om prioriterade lite. Jag och dottern tog hundarna på tränings runda istället, och var ute och körde lite skoter. Sedan kom två kompisar till dottern och jag har fått lite nya leksaker i min dator, just i detta nu behärskar jag inte mina nya leksaker. Men träning ger erfarenhet, fota valpar nej det blev inte något av det igår. Sedan har vi fått lite förkylningssymtom, vi har alla feber, täppta och rinniga näsor. Det om något är ett säkert tecken på att våren är i antågande. Idag är det den internationella kvinnodagen, jag skall dagen till ära åka på mammografi ajajaj.

Nej nu har jag en bukett tulpaner som skall i en vas med vatten.

Ha en kvinnomåndag, bjuder på ett citat Svenskt ordspråk " Allting har en ända utom kvinnoarbete och helvetets pina. "

1 kommentar:

  1. Härligt med tulpaner - vår! Ja, ibland blir inte alltid dagarna som man tänkt sig.. men vad gör det? Hundarna är nöjda och glada och då blir man själv nöjd och glad! Det smittar! Kram

    SvaraRadera