tisdag 12 januari 2010

Hela dagen...

Idag skulle jag hinna med super mycket, satte mej för att skriva blogg på förmiddagen. Vips ringde det, och tiden gick. Tänkte vänta och pysa ut på en tur med höggravida Eya, vips så ringde det, och det blev ett mycket långt och trevligt samtal i 3 timmar....Ja jag var svett i örat efteråt, men när man pratar om sånt som är intressant blir liksom tiden borta. När det var klart hade alla hundar redan fått vara ute på en tur utom Svea, fick bli en promenad i skoter leden perfekt att gå där nu.

Väl inne gissa vad vips så ringer det igen, även detta ett trevligt samtal. Men nu har lugnet lagt sig, maten är i ugnen grabben hemma från skolan och gubben har åkt iväg för att jobba.

Och jag har äntligen fått tid att blogga, tyvärr kommer jag inte ihåg vad det var jag skulle blogga om från början. Men det kanske kommer.


Ha en babblig tisdag, bjuder på et citat av NN Arabiskt ordspråk, " En sanning sagt i ont uppsåt är värre än alla tänkbara lögner. " och en bild på dagens sysselsättning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar