måndag 16 december 2013

Livsfara!

Ja att gå utanför dörren är ingen lek! Isgator efter det efter längtade snö fallet, som nu regnat bort till is. Trist men inget att göra åt!
Blir antagligen ingen vit jul, men just nu känns det som det kvittar :) Har så mycket på G att jag bubblar inombords.

Var ner till Göteborg under helgen, vi hade en super mysig kväll på Liseberg i trevligt sällskap av våra goa vänner.
Vi har även kommit lite längre i vår utbyggnad!

Jag har även anmält AvalonianS till en av Sveriges största jaktmässa med jakthundsutställning, nu kan månaderna få gå fort! Har även fixat till logon så att det blir lite tydligare vad jag kan erbjuda!

Bjuder på lite bilder från helgen och även min nya logo, kom gärna med synpunkter :)

Väggarna klara

Vårt nya golv

Liseberg

Liseberg

Lite beställnings pyssel

Min nya logo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar