tisdag 17 december 2013

Kaos

Ja för några år sedan hade jag känt så. Men nej spelar ingen roll hur mycket jag än tänker på att jag ff inte köpt nån julklapp, har inte skurat hela huset in o ut, har inte tagit fram varenda tomte så kan jag inte känna stress. Det är en helt fantastisk känsla! Och jag har även fått ett märkligt lugn i kroppen!
Denna vecka kommer försvinna så fort för vi har bara mys och julkul med pyssel och skoj. Gruvar mej till fredag, det jag tycker är jobbigt det är att säga hejdå! Och att göra det till grabbarna kommer skära i mitt hjärta, jag tycker så otroligt mycket om dem.

Har även bokat upp AvalonianS ända ut i augusti, Sveriges största jaktmässa skall vi delta på! Det skall bli så kul :) Gäller att planera in sin tid nu, vem vet hur framtiden kommer te sig!

Har även suttit framför min maskin under kvällen och fixat beställning. Är så kul att se hur ett stycke tyg förvandlas till något användbart.

Nu skall jag inte tjöta mer utan bjuder på en låt, av Yoann Lemoine "Woodkid" Han är en fransman född -83 musikvideo producent grafik designer samt sångare och textskrivare. Låten jag bjuder på är en skön mix av neofolk och exprimentell! Ja lyssna själva  :)

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar