tisdag 10 december 2013

Namnförslag till AvalonianS fjärde ben :)

Ja tiden den bara rusar! Och tack och lov för det! Mer jobb rullar in vilket glädjer mej, insåg att jag kommer spara 1,5 timme restid varje dag, och ca 175 mil per månad. Då är mina resor ner till Lidköping borträknade!!!

Skulle vilja har lite hjälp med vad jag skall kalla mej! Detta kommer vara en fjärde del i AvalonianS men jag vill hålla isär lite så AvalonianS behöver ett efternamn, konsult eller något. Jag kommer att hjälpa företag med den löpande redovisningen samt fakturering, löner, kundreskontra, leverantörsreskontran osv. Beroende på kan även bokslut/halvårsbokslut färdigställas inför revisorns granskning om detta är önskvärt. Kommer också kunna vara behjälplig i budgetprognoser. Har en gedigen yrkeserfarenhet inom ekonomi/redovisning samt även en formell utbildning. Har arbetat inom olika större mindre företag inom den privata sektorn.
Fördelen med detta är att ingen behöver anställa utan hyr in mej, vilket blir för ett mindre företag en ekonomisk fördel. Jag tar betalt efter timme och inga sjukförsäkringar eller sociala utgifter mm.

AvalonianS produkter, kennel och kursgård kommer vara kvar som innan, jag utvecklar bara ett fjärde ben att stå på :)

Hoppas att ni vill hjälpa till med något bra efternamn. Tack

Ha nu en fin tisdagskväll, bjuder på film musik denna dag. Ni som känner mej vet att jag har lite förkärlek till keltiska tongångar och även denna placerar jag i mitt personliga keltiska arkiv :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar