söndag 29 december 2013

Förändring och glädje!

Igår hände mycket på kort tid! Men så är det i vår familj, inte en trist stund.
Först vill jag tacka för positiva reaktioner på min hemsida, och framför allt gratulationer över att jag nu tagit ett stort steg ut i världen. Tänk att det skall ta så lång tid innan jag vågat tro på mej själv.

Som ni även ser så har jag bytt logo även på bloggen, kände att det var dags att uppdatera mej även här!

Nu kommer jag gå över till lite annat skoj. Igår fick jag meddelande från Årjäng där Avalonian's Etna "Ester" bor. Hon har deltagit på utställning och det med fin fina resultat!
Hon fick Exellent med HP och slutade som BIG 2 inte illa för att vara första gången i ringen!

Ester med sina fina rosetter
Igår blev det även minskning i flocken här hemma, Avalonian's Ethos har nu flyttat till sin nya familj. Det som är mest positivt är att han kommer bo hos Avalonian's Doris uppe i Fagernes. Detta känns jätte kul för oss att vi fått förtroendet att sälja ytterligare en valp till denna familj.

Lycka till Ethos
Nu hoppas vi att även Edur hittar ett hem snart, harmoniskt kille med glimten i ögat. Så är du jägare och vill ha en hund för jakt och jaktprov är du välkommen att ta kontakt!



Ha nu en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar