tisdag 3 december 2013

Nedräkningen har börjat!

Tretton dagar till julledighet och sedan är jag fri! Ja efter den 31/12 lägger jag ner denna trista historia som pågått i några månader, drar ett streck över eländet och slänger mej ut i det okända. Skall lova att det är många pirr i magen. Har även hittat en underbar person som jag kommer ta med mej och även ha lite samarbete med. Hon är en fantastisk person och har magiska händer, jag hoppas att snart kunna få erbjuda våra kunder en exklusiv upplevelse här hos oss tack vare henne.

Kommer att presentera henne mer längre fram, i samband att jag kommer lägga ut vårt kurs program inför 2014. Vi kommer erbjuda mer kurser med ett ännu bredare vidd, fler gäst instruktörer kommer också att bokas in.

Vi går ett spännande år till mötes, och så planerar jag även ett utställnings år 2014, kommer få en veteran i huset och en mycket vacker sådan!

Ha nu en fin kväll, bjuder på en låt en 80 talare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar