torsdag 10 december 2009

Nu...

Efter många års tänkande om att åka till Ullared, blir resan av. Åker ner till Borås i eftermiddag, med min dotter och mor. Vi kommer att bo på hotell där och har en myskväll, sedan tidigt på fredag står vi i kön in till varuhuset. Ska bli spännande och se om det lever upp till mina förväntningar, har hört alla historier om Ullared från vana shopping resenärer. Mina intryck kommer att serveras här när jag väl är hemma igen.

Mina förstavals avdelningar hästsport, hobby fritid, djurtillbehör, hygien, elektronik. Kläder överlämnar jag glatt till mina medresenärer, de kan shoppa åt mej med så slipper jag.

Vi hörs efter Ullared, ha en ekonomisk torsdag bjuder på ett citat av Georg Thomalla " Det finns ingen bättre reseledare än checkhäftet " och bild på Ullared


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar