söndag 13 december 2009

Tillbaka

I och för sig kom jag hem natt till lördag, konstigt man jag har lite dåligt samvete för att inte ha uppdaterat min blogg. Hur som helst, jag har varit på Ullared. Det var stort, större än vad jag kunnat drömt om. Jag har handlat, handlat mer än vad jag trodde var möjligt. Är jag nöjd, nöjdare över utbud och priser.

Sammanfattning jag kommer absolut åka dit igen, och det är viktigt att man vet vad man skall ha och att man ser till att det finns extra marginal på kontot. Jag har också hittat mina favorit avdelningar, hästavdelningen helt fantastisk ( om man har det intresset ) djurtillbehör sådär, hittade bäddar till hundarna. Hygien var så mycket att det finns nått till alla, hobby/elektronik det fanns allt från pimpel spö till vindrutetorkare. Kläder/ leksaker är inte mitt största intresse men när man kan köpa BH för mindre än halva priset bilr även jag glad. Husgeråd/textil finns det mesta till dom flesta, längtar tills jag kan börja inreda stugan.

Fanns även ett stort utbud av olika matserveringar, rekomenderar det asiatiska köket. Även om det är av snabbmat stuk var maten välsmakande och såg mycket arbetad ut och var mycket prisvärt ex. 3 små rätter 94:-

Så har ni inte varit I Ullared ta en tur.



Ha en dömsksöndag bjuder på ett citat av NN " Goda varor säljer sig själv " och en översiktskarta så ni hittar på GEKÅS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar