onsdag 9 december 2009

Resultat

Idag hade de lagt ut resultaten för mina flickor, det var både bra och dåliga nyheter. Jag väljer att börja med det goda, vår egen uppfödning Akira är HD fri med B vilket känns super bra. Men tyvärr vår söta lilla Svea fick C, vilket känns oerhört orättvist. Men skam den som ger sig, vi kommer att röntga om henne efter nyår. Vi kommer då att prova en annan klinik, hon var nersövd väldigt länge ( 1 tim. )innan hon blev röntgad pga olika omständigheter och jag tror att leden kan verka slapp pga detta. Jag känner mej hoppfull över att resultatet kan bli bättre, och jag hoppas att även hon kan bli fri röntgad.

Förövrigt så börjar mina två tjejer att pigga på sig, de är fortfarand isolerade men de hostar inte lika illa. Akira har fått lite matlust tillbaka och faktiskt ätit sin frukost idag, Svea är inte helt återställd ännu men är betydligt piggare. Än så länge har jag inget märkt på de vuxna hundarna, vi håller fingrar och tår för att de skall slippa.

Över till dagens väder rapport, grått, gråare och gråast oj då bjöd visst på tre vaianter av grått ja det säger allt om vårt fina vinter väder.

Snart bär det av till.....Ullared, yes jag ska äntligen åka dit efter flera års " prat " om det.

Det får avsluta för idag

Ha en gråigaste onsdag, bjuder på ett citat av Publilius Syrus " Ett beslut som inte kan ändras är ett dåligt beslut. "


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar