tisdag 22 december 2009

Lösa trådar

Vi har dom nog alla, en massa lösa trådar som hänger och som man inte vill klippa bort, eftersom man är lite rädd att ta bort något man kan komma att sakna.

Jag har börjat att reda upp ibland mina trådar, och det som är roligast är. Att det verkar som jag inte behöver tabort utan knyta ihop. Det visar sig att vänskapsband är starkare än något annat, och vilken känsla att kunna börja nysta i det som legat dolt. Att få förmånen att återskapa fina relationer, ja jag har hittat ytterligaren en saknad vän.
Och det är helt otroligt, fast att våra vägar inte korsats på drygt 20 år har vi likvärdiga intressen idag.

Över till nått annat...efter nyår skall jag och en ganska nyfunnen vän åka och mysa bland lite större fyrbeningar. Det skall bli en trevlig upplevelse att få gå runt i en stor flock och mysa med en massa islänningar ( 4-benta sådanna ) :-)


Ha en julig tisdag, jag bjuder på ett citat av NN Italien " Bättre mista sadeln än hästen "och en bild på en gammal bild av mej och Leista

1 kommentar:

  1. Härligt med nygamla bekantskaper:-) Jag har tyvärr bara ändstumpar i mitt nystan och inget jag vill dra i... någon enstaka kanske finns med det får tiden ge.

    Lägger till din blogg på min:-) Gnääääggg!!!

    SvaraRadera