lördag 19 december 2009

Underbart!

Igår kom mina svärföräldrar hit en snabbis, min man brukar normalt åka över till Norge och lämna/hämta julklappar. Men i år kände han att tiden inte räckte till, så dom kom barnens farmor och farfar. Nu hade de säkert ett pressat tidsschema för vår dotter hann tyvärr inte hem och träffa dom. Min far kom igår eftermiddag han skulle hämta sonen för de skall ut och julshoppa tillsammans. Han tog även med dottern hem hit, så slapp hon sitta på tåget med en massa packning. I går kväll hade vi det bara mysigt, vi kollade på en film och åt grillat. Är nog första gången på många år som jag känner mej så avslappnad inför jul helgen. Jag har fortfarande julklappar kvar att köpa, men all stress är som bortblåst. Det är underbart! Får nästan lite dåligt samvete, för att jag är på väg att må så bra. Hoppas att fler tar chansen om den kommer att unna sig tid för eget välmående.

Ha den underbaraste lördag, bjuder på ett citat av Gottfried Edel " Mod är en fråga om försiktig balans" och en bild på Max

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar