fredag 18 december 2009

Tick tack

Tiden går och vi närmar oss jul med stormsteg. Igår åkte jag och sonen till ett köpcentra, vi skulle handla julklappar...
I förrgår kom jag på den brillianta iden om att göra våfflor till kvällsmat...
Som sagt vi åkte till ett köpcentra, jag hade ätit våfflor dagen innan...
Kan säga som så här att det blev inte julklappar, däremot kramper och rejält magknip...
Vi åkte hem utan någon klapp, jag fick igen en påminnelse om att jag inte kan äta våfflor/pannkakor. Men förtränelse är ju min grej...

Tur att det är så länge kvar till jul, börjar inte alls bli småstressad. Tar ett djupt andetag och tänker på att vädret är alldeles ljuvligt, -15 sol och lite snö på marken.

Ha en lugn och fin fredag, bjuder på ett citat av NN England " kort glädje, lång ånger" och ett hjälpmedel mot stress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar